maandag 8 december 2014

Pintekerst

Nee, onze boom staat nog niet. Manlief heeft zich bezeerd en de grote zware doos is nog niet van de zolder geraakt. Tot grote spijt van de kinderen. De Sint is terug naar Spanje. Het is nu bijna kerstmis en íedereen heeft al een boom. Ja, echt! Iedereen!

Ach die boom loopt niet weg en de pakjes liggen misschien wel veiliger op de kast. Om toch al wat kerstsfeer in huis te brengen, zocht ik mijn heil op Pinterest en ging ik aan de slag met washi tape en decopapier. De keuken in nu toch al in kerststemming.



Decoratiepapier: Action 
Washi tape: Hema 


Verder rolde er allerlei moois vanonder mijn naaimachine, echt waar, zo mooi! .... Maar ik zeg niks, ik mag niet en dat is allemaal de schuld van Marte!
Volgende week zal ik mijn schade wel inhalen! Gna gna :-)

2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig, al die kerstversiering! Mooi.
    En hier staat de kerstboom ook nog niet hoor. Maar morgen hopelijk wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig versierde keuken daar bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen