zaterdag 1 maart 2014

Retrokleedje zonder poespas(pel)

Vandaag een gezellig en productief naaidagje gehad met de schone zus.
Zij maakte de kaptrui van SVDHZ en voor mij stond de retrojurk van Ienemiene op het programma. Na veel twijfel - zou ik wel of zou ik niet - toch gegaan voor een vereenvoudigde versie zonder flapjes en zonder paspel... less is more!
Ik ben wel fan van de versie met een riempje en die heb ik in alle kleuren. :-)

Het beste van al is dat ik deze 2 meter punta di roma vond in de couponnekesbak van de Modecoupon aan 2€/m ... reken zelf maar uit!

Er ligt nu nog donkergroene punta klaar voor een 2e exemplaar (wel aan de volle prijs). Die wordt met een lage halsuitsnijding en wie weet ook met paspel en flapjes ... alhoewel ... ik twijfel nog even verder.





6 opmerkingen:

  1. Een schoon kleedje voor 4 euro! Das kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om maar te zeggen: I know the maths ;)

      Verwijderen
    2. Dat kon ik nu niet laten liggen hé en ik heb zelfs nog wat overschot voor een klein rokje. Een chanceke noemen ze dat!

      Verwijderen
  2. Super!
    Zonder flapjes is het zeker ook erg mooi!
    Ik maakte het mét flapjes!
    http://nienkado.blogspot.be/2014/01/op-zn-ienemienes.html

    BeantwoordenVerwijderen