vrijdag 11 oktober 2013

Sjaaltjestijd

Een ander projectje waar we deze maand in het naaicafé aan werken is het sjaaltje van mama saartje.
Een eenvoudig ideetje met een leuk resultaat. Ideaal voor onze beginners, maar evengoed een leuk tussendoortje voor de al wat meer ervaren naaisters. Ik schat mezelf ergens tussen de 2 en ik ben helemaal zot van sjaaltjes, dus dit is wel iets waarmee ik naar hartelust kan experimenteren.

Deze heb ik gemaakt met paspel in plaats van sierlint, omdat ik te lui was om er om te gaan. Dat zal voor de volgende versie zijn.
Het is wel aan te raden zo fijn mogelijke katoen te gebruiken. Hij valt nu nog een beetje stijf om de nek, hopelijk is dat beter na een keertje wassen.... en anders kan hij nog altijd in de verbandtrommel.

:-) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten