maandag 21 oktober 2013

Ons Erika verloot een sjakos voor Syrië

Stort €2 voor Syrië en maak kans op de schoudertas die ik afgelopen weekend maakte (zonder paraplu).

Zo doe je dat:
1. Schrijf 2 euro over op de rekening van Syrië 12-12.
Dit kan rechtstreeks via deze link.
Ik ontvang geen geld, jouw gift komt meteen op de juiste plaats terecht.
Op dezelfde pagina van mijn actie kan je zien hoeveel geld we verzameld hebben.
2. Stuur de bevestigingsmail (die je zal ontvangen na je betaling) door naar erikadroogendijk@hotmail.com
Om geldig te zijn moet ik je bewijs ten laatste op 1 november om middernacht in mijn mailbox vinden.
3. Je krijgt ten laatste 2 november een mail terug met je persoonlijk tombolanummer.
4. Op 3 november kiezen de onschuldige handjes van mijn kids een winnaar uit, die de tas dan zo snel mogelijk krijgt overhandigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten