zondag 7 oktober 2012

Een specialleke

Hieperdepiep, Anseke, één van de 2 liefste metekindjes ter wereld is 2 jaar en dat verdient natuurlijk een speciaal kadootje.
Het is één van de ontwerpjes uit het nieuwe boek van tantehilde geworden ... en ik ben verdikke fier op het resultaat! Gisterenavond heb ik de pop gemaakt en vandaag het kleedje en de haarband. Bij dat laatste begon mijn naaimachine wel te haperen, maar na het nodige gescheld is het toch in orde gekomen. Mooi mooi mooi :-)



Stiekem hoop ik dat ze dit specialleke van tante Erika toch wel koestert tot ze groot is.

Het is alleszins niet de laatste. Mijn andere liefste metekindje kwam heel lief vragen of ik alsjeblieft voor haar ook eentje wilde maken. Ze is al wel 9, maar zeker nog niet te groot voor poppen. Tja, kun je dan nee zeggen?
Maar de volgende is toch voor dochterlief. Ze heeft mij zo flink geholpen met het opvullen van deze, dat moet toch beloond worden. Het deed haar toch wat zeer om deze weg te moeten geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten