zondag 15 juli 2012

Terug aan de slag

Terug thuis van een fantastisch weekje op kamp en terwijl de wasmachine haar best doet om de spaghettisaus uit mijn keukenschorten te krijgen, heb ik dat ander machientje van mij nog eens boven gehaald.
Mijn bestelling van 'band en lint' is inmiddels toegekomen met een rolletjes biais-band in alle kleuren van de regenboog. Leuk dus om toekomstige rokjes mee af te werken.
Gelijk aan de slag dan maar. Met de rode katoen heb ik een wikkelrok voor mezelf gemaakt. Die zitten gewoon altijd goed en die passen ook in een maatje kleiner ... een ego-boost!


Nu hopen dat de 2e helft van de meteorologische zomer een stuk zonniger is, dan kunnen we er ook in het echt mee showen. Het zomerkleedje heb ik immers nog maar 1 keer kunnen aandoen en dan nog wel met een t-shirt erover. Hetzelfde voor Ilke haar rokjes en kleedje. Echt zonde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten